Wednesday, October 7, 2009

Ni yang aku menyampah ni!!!

pagi tadi...dah lah kul 6.30 baru terjaga...

dah tu baju sekolah anak2 tak gosok lagi...terkocoh2 lah aku ni turun ke tingkat bawah, bilik gosok baju tu...

sekali...gedebuk...terjatuhlah pulak kat depan tangga bawah tu..

ni apasal berair ni..tengok ke siling..tu dia..rupanye ada water dripping dari syiling tu..confirm tiris dari bilik air master bedroom ni...

adus...siling kapur tu dah lembab tu...

pagi tadi jugak hubby pi report kat management opis..tapi depa dtg hari jumaat utk betul kan..

dah tu jumaat kan aku kerja...sapa yg nak kena balik awal ni...

confirm bukan akulah kan...

tapi memang aku tak sukalah defect2 rumah ni..baru duk 9 bulan ni..hanginlah aku pagi2 tadi..

2 comments:

shahhana said...

lorh. syiling bocor ke kak. kami plak bilik air kat master bedromm x klua air. da complain pun x sempat lg nih

marie said...

ye ke hana...sabar ajelah...

yg kat umah akak ni, sebelum ni tak de pulak tiris air ke...ni tiba2 selambaklah jugak...nasib baik tak banjir sampai living hall..tapi kalau paip tiris tu, harap2 lah tiris sikit2 aje..jgn nanti time baiki, habis berdebu pulak satu umah tu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...