Wednesday, June 24, 2009

Carrot Cake !!!!


Hari ni di tingkat 8 a.k.a. tingkat partner in crime saya tu ada buat potluck..dia mengajaklah saya join sekali tapi posa kan...maka idaklah saya berani hendak menginjakkan kaki ke situ..

tapi partner in crime ni mana boleh diberi keselasaan makan sorang2 kan..makanye disuruh jugak menapau utk saya sebab mana tahan selera mendengar gegaran dia bercerita ttg carrot cake and cream cheese topping itu...


and oleh itu, adalah bekalan berbuka saya..carrot cake and cream cheese topping!!!! bestnye...

dan mulalah dtg keinginan hendak membuat carrot cake sendiri...kita tunggu dan lihat bila nak jadi kenyataan ye..

p/s: saya suka kek secret recipe kecuali carrot cake dia..too sweet for me...(saje je nak bagitau)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...