Wednesday, September 2, 2009

Kamera! kamera!

Di sini saya ingin membuat pengakuan ye...

hari ahad lepas telah menjejakkan kaki ke PARAM...kan dah janji tak nak ke PARAM kan..

tapi sebab ada alasan kukuh..kira boleh diterima

sebabnye my SIL ajak berbuka kat umah dia..so tak kan nak dtg tangan kosong..

pi lah PARAM..beli roti john, tepung pelita dan kuih koci aje ye..tiada lauk pauk ye

setakat ni dapur masih berasap sepanjang ramadhan ye...

ni dah hari ke 12... lagi 15 hari to go...go marina go...chayok!chayok!

alamak...lari dari tajuklah pulak..

ok..cerita yg berkaitan tajuk sebenarnya..

geram kat diri sendiri sebab terlupa bawak kamera masa pi PARAM kat shah alam stadium tu...rugilah tak dpt ambik gambar makanan semua tu..

kalau tak mesti meriah blog minggu ni dgn gambar makanan...

ok..bye...tata titi tutu....

2 comments:

shazali said...

Puan Mary, congrats krn masih bertahan dapurnya berasap hari2 mengalahkan asap PARAM! hehe..

beli rangka ayam dak? haha..

N.M.Ibrahim said...

shah...masih bertahan ni..

kau jgnlah sebut2 selalu ayam rangka tu..kecur ayaq liuk akak ni...

aduss...tewaslah dgn rangka ayam ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...