Sunday, May 26, 2013

Salah faham rupanye...

Aku tengah tengok cite sedih kat tv semalam...tak ingat pulak apa citenye...dan biasalah aku ni soesies neng yatimah....doklah lap2 air mata kesayuan kan..

Si adam kat sebelah aku pun sedih jugak...dok kejip2 mata tahan air mata..

"Sedihkan adik?"

"Semalam sebenarnye adik lagi sedih..tapi adik tak boleh cite dgn ibu"

"Eh, apasal pulak...mana boleh rahsia dgn ibu..citelah"

"Semalam masa tidur adik nangis.."

"Apasal"

"Kan...masa nak tidur tu, ibu pegang tangan adik kan..pastu ibu kata, dulu tangan adik kecik aje...kecik dr tapak tangan ibu..skrg dah besar dah"

"Ok...so apa yg adik sedihnya"

"Yelah..ibu cakap gitu sebab ibu nak sangat baby....mesti ibu dah bosan dgn adik kan..adik kan dah besar"

Ya ampun....bertambah neng yatimah lah aku...aku peluk dia kuat2 sambil merebeh air mata...adam pun dok nangis jugak...

"Ibu tak pernah bosan dgn adam dan johan..memang ibu nak baby lagi tp kalau takde pun takpe...ibu kan dah ada adik dan abang..."

Dah cerria balik...budak2 ni senang di pujuk...

4 comments:

Pizli Mat Wazip said...

Hahah drama betul..

Small Kucing said...

adei...kesianya....salah paham satu hari ya

Queenie said...

hahaha...mmg drama! cute betul pelakun2nya hahaha...

harnidahussin said...

Salam..
kak Marie..
seronok pulak baca cerita akak...

drama sungguh budak2 skarang kan..tapi cute :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...