Tuesday, November 3, 2009

layan ajelah...gambar2 lama

gigih ni aku upload gambar.... sebab dah lama berbenor blog aku ni tak disiarkan sebarang gambar..

giles lambat ye.... kelajuan internet yg betul2 menguji kesabaran...

tapi gambar2 ni kisah2 lama lah...


gambar raya posa hari tu ... tak banyak sgt gambar nye..

ni kat MINES Shopping Mall New Wing...nampak gambar Batman ni, meluru aje..
nasib baik bwk kamera masa tu.. kemain lagi beraya tu..tak payah suruh dah..

ni makanan Cik Tem...lama dah...time tensen, pi Alamanda makan2...tapi skrg tidak boleh begitu lagi..

tensen punya pasal kan..siap order lagi krispy popiah lagi tu...(bukan tensen sgt pun, saje mengatal nak menambahkan simpanan kalori kan)...
lepas ni, aku nak tukar strategi, kalau aku tensen ke, aku nak buat window shopping tengok makanan kat cafe..
boleh gitu...


ni aku punya tenpayaki chicken..gambar nasi tak ambiklah pulak..tapi semua makanan tersebut licin ye tuan-puan...hingga menjilat jarilah..

Johan dgn mainan Haziq sebelah rumah..boleh pulak dia bawak balik umah...
kena pi hantar balik semula..sempatlah bergambar kenangan kan...


masa ni ada sambutan hari raya kat tadika depa..tu yg pakaikan baju melayu tu tapi songkoknye tak boleh bawak..sebab aku tau, nanti mesti dibuat main baling2 aje...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...