Thursday, July 29, 2010

award utk aku..tq faina

First time rasanye aku dpt award ni..sejak-sejak ada blog lah...almaklum, blog suam-suam kuku cam aku ni kan..

1.Apa nama blog dan knape letak name tu?
Nama blog aku My Box of Chocolate..sebab aku letak nama tu, sebab aku suka tagline tu sejak aku tengok cite Forest Gump tu..
2. Jelaskan knape bagaimana anda boleh dapat idea nk letak nama URL blog anda?
url aku...www.adam-johan.blogspot.com...rasenye obvious sgtlah pada org yg kenal aku, kenapa aku letak nama tu..sebab tu ajelah (setakat ni) anak2 aku..
3. Bila blog anda mula beroperasi?
15 January 2007..hari jadi hubby .. tapi tahun tu ala2 hidup segan mati tak mau aje blog aku ni...sebab sepanjang tahun 2007 tu, adalah 6-7 n3 aje..start aktif sikit menulis September 2008
4. Siapa follower pertama anda?
takde follower kot sebab tak tau...
5. Ucapan kpd si pemberi award
Faina...thank you love.
6. Tag 9 org yg anda rsa patut terima award ni. :)
sapa ye....catz, hana shahrul, lien, Adi...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...