Wednesday, November 24, 2010

kenapalah aku cam ni?????

Asal aku pening dgn kerja aje...mesti aku makan..

tapi kalau aku pening dgn hal personal..boleh pulak aku tak lalu makan kan..

ni aku balik ke lubuk lama di tempat kerja..mmg hectic lah....

so semalam aku dah habiskan sekeping coklat cadbury size medium tu..

ni tgh dok mengunyah another keping..

dan dlm hati, dah ternampak2 pulak burger king...

camne tu...

p/s: gambar xde kena mengena dgn ulasan di atas ye..ni gambar lama dah tapi tiba2 teringin nak makan cheese...

3 comments:

lien said...

erkk..saya pun sama..
makanan bole hilangkan stress..:)

Lee said...

Hi Marie, I love that first dish, looks delicious....I love red beans, though my wife will only allow me to eat if we not going out, ha ha.

I love your bahasa spellings, so different to what I studied before Merdeka, ha ha.
Have a nice day, Lee.

marie said...

lien: u takpe lien..badan kurus cam tu jugak..bestnye kalau akak cam u...

Lee: spelling bahasa saya tu, kalau ikut kamus Dewan, mmg tak lepas periksa lah..ha!ha!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...