Wednesday, February 25, 2009

RM1.50

minggu ni dgn minggu lepas..amatlah busy di opis...

tapi walau busy mcm mana..makan tetap kena makan kan...

tapi kekadang bila busy sgt ni..kepala jadi buntu nak makan apa kan...

dah 3 kali saya memusing meja jualan kat cafe tu..

ayam masak merah ..... tekak lately cannot take chicken lah kecuali ayam kampung n ayam pencen..

ikan patin masak lemak cili api..favorite ku tapi today..mmmm!!nop!!!

ikan sembilang masak cili ... nop!!!

kari daging...kari ayam..ayam masak kicap...ikan singgang...nop!!!!

semua yang lain pun nop....

perut pedih ni...

apa ku nak makan ni...aduss....

last-last ku pilihlah yg ini..harganye....RM1.50 aje...lunch paling murah pernah ku beli...

sedap jugak...


nasi putih dgn sup kaki ayam....sayang takde cili kicap...

4 comments:

putera said...

mary...sedihnya tgk ko makan....awat tak berselera sampai mcm tu skali? ke tak puashati pasai 'surprise' yg aku heboh2 kan tu?.....jgn la gitu, org kata kalau takde selera nak makan tandanya dia akan........?:{
hehehe..dia akan jadi slim!!!

adie-ishmael said...

puan pernah makan kerabu kaki ayam tak?

Nuisanc3 said...

uish... sedap tu.. kalo ada telur dadar ngan kicap cilipadi...

Catz said...

kaki ayam..
sedapnya..lama gila tak makan..
kerabu kaki ayam pun sodappp!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...