Tuesday, August 17, 2010

In 20 years...

terjumpa satu website yg menarik..


and sesaje try...


korang pun boleh try at http://www.in20years.com/
tengok camne muka korang in the next 20 years..



Johan at 26 years old...apasal aku rasa cam muka 30 an aje..




Adam at 26 years old...bulat jugak jadinye..tapi apasal jauh benor beza dari abg dia..bukan suppose twin ni seiras ke...



teruk benor eh muka aku bila umur 56 tahun ni... perlu ke aku menghabiskan duit ke spa and salon?....ni dah muka ala2 65 tahun dah ni..


moralnye...aku rasa prediction tu tak betul lah...

("yelah kan tak betul kan..sebab muka kau tak jadi ala2 jennifer aniston kan...betul tak?...cuba dia letak muka kau or muka anak lelaki kau tu ala2 tom cruise, david beckham ke...confirm kau kata prediction tu betul kan..kan..kan..." dlm hati aku cakap cam ni)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...