Friday, January 25, 2013

pagi-pagi lagi dah mendung moood aku...

pagi tadi, masa nak hantar bebudak ke sekolah dema, dengar berita kat radio pasal penemuan mayat budak berumur dlm 6-7 tahun kat Klang...

aduhlah..rasanye sapa2 yg dengar berita tu, otak mesti terus terpikir pasal William kan...yg tengah hot org dok cari sekarang ni...

dalam hati aku terdetik jugak cam tu tapi berharap sangat agar bukan dia...mesti sedih tak terkata mak ayah dia kalau betullah itu William..

sampai ofis, terus tengok kat internet...biasalah kat satu forum ni, dia punya cerita terkini kalah CNN...

and tengok memang polis dah mintak mak ayah william dtang untuk pengecaman..

and terkini aku baca, memang depa kata william pakai t-shirt kuning/oren masa hilang tu...

tapi kena tunggu confirmation autopsy dulu..

andailah itu adalah William, aku benar2 berharap agar keluarga dia kuat utk menerima hakikat ini...:(

dah lah si William tu senyum ke main lah comelnye....

2 comments:

pizli.mw said...

Saya pulak saya prefer budak tu mati daripada kena jual jadi pemintak sedekah ke apa kan? Macam budak2 hilang sampai skrg tak jumpa.

Tapi harapnya kalau bukan dia biarlah jumpa hidup dan selamat.

Queenie said...

betul la marie, sejak tau berita dia hilang, selambak airmata akak...sedih sgt, wlp bukan anak kita kan, tp tengokkan betapa comelnya dia..ya Allah, kalau kasi kat akak, laju jer akak terima...

harap2 itu bukan William tp kalau bukan dia, dimana pulak dia berada? jgn la jatuh pada tangan org yg kejam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...