Thursday, July 25, 2013

menu semalam

semalam aku masak lauk sejenis aje...si kembar tu makan dgn kicap je..

itu aje yg sempat mengodek kat dapur semalam....tu pun ngam2 nak berbuka siapnye...lewat sikit sampai umah kan, makan mana sempat ajelah..

tapi dlm kelam-kelibut aku try resepi udang buttermilk dpt dari blog ni...bila dah siap...mak aiiii si kembar tu sampai beristigfar sbb katanye sedap sangat..

ofkos lah sedap kan...dgn butter,, susu cair and cheese....mana tak menjilat jari...

licin sepinggan depa berdua gadap...sambil tak habis2 mengucapkan "terima kasihlah Ibu sebab buat lauk sedap sangat ni...astafirullahalzim...sedapnye..."...

tu dia punya expression ngalahkan makan udang galah lobster je..padahal udang tesco jah...

 settle licin sepinggan semalam...lauk ni aje..


ni lauk org diet aka aku lah....bosan jah...

selamat berposa

8 comments:

pizli.mw said...

Hahaha nanti saya try recipe tu.

Queenie said...

keh3 sampai beristighfar si twins tu, sure best giler tu masakan ibu depa!

Che Ta said...

salmon kau jahhh....

Birdy Official said...

Looking to be very very delicious.

Unknown said...

pizli..try lah..simple dan menjilat jari...

Unknown said...

kak que...tu lah depa tu, kemain bila dpt makan makanan yg ikut tekak depa...ke main bersyukurnye....he hehe

Unknown said...

che ta...biasalah kan...time2 diet tengok org makan nasi dengan sedapnye...kita pun nak UP jgklah lauk diet kita...tp hari tu tak habis pun sekeping ni...sebab cam bosan ye lauk aku ni...tak pedas...tak umph..

MamaDaniel said...

ish..lauk diet pun nampak sedap.. astaghfirullah... hihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...