Wednesday, December 12, 2012

hadiah adik aku...

ni hadiah aku kasi kat si ainin tu...adik bongsu aku...

bersungguh2 aku jahitkan book cover dia ni..aku buat utk size novel sebab dia ni suka sangat baca novel..

hari jadi dia 21 november lepas...aku bagi masa kebetulan aku balik kampung utk si Nadia punya engagement ceremony..elok pulak dengan besday dia...

tapi yg tak tahan tu...dia punya gelaklah bila aku bagi hadiah ni..punyalah sakan gelak sampai keluar air mata tau...kalah tengok maharaja lawak..

"apasal pulak adik gelak nih..."..

"kah kah kah kah......:..nak menjawab soalan aku tak dpat hah, gelak punya pasal...

keesokan hari bila aku tanya balik....

baru dia jawab...

"sebenarnya adik suka sangat hadiah along buat tu...tapi....adik betul2 tak percaya bila along dok kata along gile menjahit...tu yg adik terkejut tu....tu yg adik ketawa tu....sebab rasa "biar betol along nih.."...."

boleh gitu...aku rasa ni sebab selama 20 tahun dia jadi adik aku, dia tak pernah tengok aku sentuh jarum kot....:)




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...