Monday, December 10, 2012

hai semua!!!

akhirnya berjaya jugak buat second account utk picasa picture tu...thank you verrrrry muchhhh Kak q for the tip and tutorial..

and betullah cam Kak Q cakap..kena banyak2 bersabar nak buat benda alah ni...

dalam kes aku, paling teruk adalah utk set up new goggle account...sebelum ni aku buat punyalah senang, 5 minutes siap...tapi tak taulah kenapa kali ni...punyalah haru...

setiap kali buat, berjaya sampai ke verification part tu..tang situ aje, dia jadi hang...apa punya pasal pun tak taulah...

mulalah aku rasa cam nak buat blog baru aje...senang sikit...tapi memikirkan nanti penat pulak aku nak link balik blog-blog yg aku follow tu..maka aku tabahkan hati utk buat lagi dan lagi dan lagi..

bak kata kak Q..sabar dan terus usaha..

syukur..akhirnye petang ni dlam aku serabut dengan benda kat opis ni...boleh pulak aku try2 godek balik google tu..and walllah...selamt pun buat...he he he..

nanti aku upload apa barang2 yg dah aku buat selama aku senyap ni ye...:)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...