Monday, February 14, 2011

Bolehlah...

bunga hydragea dari taman umah aku...

bunga ni kaler dia tukar-tukar ikut acidity tanah..so yg kat umah aku ni, jd purplish biru gitu...

aku memang suka bunga ni...

tapi yg aku tanam ni, jambangan dia takde besar sangat..

kalau kat negeri-negeri mat saleh ni..aku tengok, ke main kembang semangkuk dia punya jambangan tu..geram tengok..



ni lah yg aku buh dlm pasu kat umah...yg kaler hijau tu dah lama sikit..dulu dia kaler biru purplish tu jugak..cuma lama-lama jadi hijau....

susunan tak cantik, sebab pasu aku tu rendah..patut pakai pasu tinggi sikit..so boleh potong dahan tu panjang sikit...

2 comments:

Uncle Lee said...

Hi Marie, you are right to be geram at Mat Salleh tempat, ha ha....here they have huge blossoms....
Only thing is we have 4 seasons.
And tonight temp will be -17'c!
Can't wait for Spring, da lupa apa warna rumput, ha ha.
Best regards, Lee.

marie said...

so Lee..next time u click and telegram me the picture of hydragea ye...

weeehhh!!! camno boleh lupa rupa rumput ni...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...