Monday, September 19, 2011

bersawang jap..

since minggu lepas dah busy outstation....tambah pulak cuti panjang hujung minggu tu kan..mmg malas tul nak dtg kerja hari ni..

takde aktiviti menarik pun sebenarnya lately ni..cuma meneruskan aktiviti menternak badan aje...

makan nasi arab damsyik dgn cik tem...gagah tu kami pi ke senawang dari putrajaya, pick up my twin kat Nilai, tak balik umah....terus ke sana...ha ha ha..solat maghrib kat sana...punyalah tak tahan bahana nasi arab damsyik ni...

dan yg paling best, bila testimoni aku pada cik tem (yang menyebabkan dah 4 hari dia tak nyenyak tido dok terbayang nasi arab damsyik tu) adalah benar sebenarnya di tekak dia....ha ha ha..suka hati ooo...tak cukup makan kat sana, cik tem tapau lagi 3 set...tu dia...

pastu aktiviti lain hujung minggu...sama ada ke rumah open house raya...or...apa lagi...masak dan makan..

yg tak bestnya...aku tak reti nak transfer gambar dari tepon murah aku ni ke PC..hampeh...

oklah...merapu aje aku hari ni....nanti aku try tengok aku buat lauk apa berbuka nanti...(psst...tu nak kasi tau ye yg aku baru start posa ganti ni...ha ha ha...rasa cam tak sempat nak buat posa 6 nih....)

Update jap... aku share GPS nasi arab damsyik ni...Coordinates: 2°43'0"N   101°58'47"E

alamat dia...No 1, Taman Bourgainvillea, Jalan Senawang Paroi, Seremban...kuar dari plus highway exit senawang, pastu ambik jalan ke senawang paroi..nanti jumpa Pusat DAkwah Islam PAroi (sebelah kiri) and masuk simpang tepi pusat islam ni...simpang ni betul-betul sebelum stesen minyak shell...sila-sila..
  

4 comments:

Anonymous said...

Marie,ni nampaknye nak kena pi lah jugak nasi arabia tu,selepas strong recommendation from you,Aunty dah tanya tu since kami akan ada almost a week from 2moro kat KL.and by the way cam na nak menternak badan ye?ahahahaha,where you find the words ni dari Uncle AL.

marie said...

uncle..yg ni memang saya highly recommend lah ..saya suka yg kambing punya set walaupun kambing tu rasa plain aje, tapi makan dgn sos cicah and yougurt tu, mmg marveles kat anak tekak saya ni..

ok...ni saya kasi GPS kordinat dia ye...alamak...camne saya nak buh tanda sign kat comment box ni..takpe, nanti saya update kat entry saya tu...tapi tulah, tak dpt nak gi makan dgn uncle sbb weekend ni, outstation lagi..PD pulak....he he he...jadi single jap..

Anonymous said...

Marie,ok thanks for the directions,nanti bila dah try/cuba will let you know ok,insyaallah akan cuba/try kalau dapat free time nanti nak ajak Marie/Mokcik Azwa makan sama.Kalau makan kambing slalu bolih nampak 2 moons over PD nanti,ahahahahahaha salam dari Uncle AL

marie said...

Uncle Al...ni kalau nak ajak saya and azwa kan, confirm kena book bilik makan ni sbb nanti, suara kami aje...ha ha ha..mau pelanggan lain ingat, kambing damsyik dah hidup balik ke?.....ha ha ha...mesti sure loud punya lah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...