Wednesday, April 1, 2009

Asam Pedas Ikan Pari

Semalam try masak asam pedas ikan pari..nasib baik kali ni warna tu dah cantik dah, jadilah kaler merah rupa asam pedas tu..tapi pedas yang amat...langsung anak2 tak boleh nak makan...

yg seronoknye, daun limau purut yg guna tu ambik dari pasu depan umah aje...serai pun ambik kat rumah makcik...seronok ooo dpt rasa hasil tanaman walaupun sebatang cuma...makan pulak dgn daun ulam raja yg saya tanam kat pasu jugak...bak kata orang tua-tua, berjasa pada tanah, adalah hasilnye...(chewah, mcmlah berjasa kat seekar tanah...kih!kih!)...

oh ye lupa nak kasi tau..resepi tu saya dapatkan dr link blog saya ni...simple aje resepi ye tapi sedap..

2 comments:

Nuisanc3 said...

lapaaaaaa.. tlgggggg

Catz said...

wow..nampak sgt sedap lah ..
terliur saya malam2 nih..
terus rasa nak ke dapur masak.
laparrr..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...