Saturday, April 18, 2009

Proton Exora

Hari ini saya telah mendrag hubby utk ke showroom Proton utk melihat dgn mata kepala sendiri, itu MPV yg baru kuar tu..EXORA...since tak menang peraduan kan (memang tak pernah memang apa pun)...so tak bolehlah nak dpt MPV free...so sesajalah nak memujuk dia utk membeli exora ini..

overallnye..saya amat suka akan design dan harganya...walaupun ramai yg skeptical about it's performance..but who cares...dgn had laju maksimum saya skrg hanyalah 100km/hr..itupun dah ketar2 kepala lutut (tak dpt bayangkan mcm mana dulu boleh ku bawak 120km/hr dgn kancil 660cc kat federal highway..but that was very long time ago...I was young, darah panas lagi kan) ...oppss...back to exora, so takdenye akan ku bawak MPV itu dgn had laju melebihi yg sepatutnya, makanye 1.6cc is ok for me...kalau nak race, baik abahnye bawak honda dia tu kan...keta family ni bukan nak race kan...pasal org kata tak larat nak panjant genting highlands..takpelah, saya pun dah tak teringin nak kesana dah...heh!heh!

tapi selepas dibelek...disentuh, di rasa, dihempuk, di henyek segala...siap tengok cd psal exora lagi...akhirnya hubby cakap..."nantilah dulu..." cheh!...so...saya nanti ajelah...tak taulah lama mana nak nanti ni...setahun, 2 tahun lagi kot...takpe..sabar itu separuh dari iman...

Click to play this Smilebox slideshow:
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Make a Smilebox slideshow

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...