Thursday, July 23, 2009

Dah Hilang lah pulak?

Tel. hubby tadi...angkat2 aje dia tanya "apasal telefon off pulak..telefon dari tadi tak dapat..."

"eh..mana ada off....ada ni..." menjawab dgn confident sambil2 tangan mencari mana telepon aku letak kat meja tadi ni...

hilang lah pulak...

try dail no. tu.... dah off...

adus...sapa2 yg jumpa tu, kalau nak tepon tu ambiklah sebab model lama dah, tak mahal pun...

tapi SIM card tu boleh tak pulangkan..letak kat pak guard kat bawah ke..

saya janji tak report ye...
(saya rasa saya terbawa ke canteen kot..tertinggal kat sana...)

cam mana nak cari kontek lama ni..

kawan2 yg membaca ni..boleh kasi balik no. tel korang...

adusss..bengang..bengang

2 comments:

amoi said...

jangan lah ada gambar2 yang tak sepatutnya kat dalam hp tu hendaknya ya...hahahaha

marie said...

ye lah amoi..tak terpikir pulak aku tang tu..sebab banyak gambar anak aku je..lagipun tel tu tel murah, gambar pun tak clear...kih!kih! tapi nasib baik jugak kan takde gambar dot..dot ke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...