Friday, July 17, 2009

Sakit2 pun Ingat Makan

Semalam saya EL sebab sakit kepala, demam, selsema and batuk..Johan pulak sakit mata...abahnye pulak demam, sampai tak larat nak balik umah, tidur kat opis hari rabu malam tu...kira yg sihat walafiat semalam ialah si Adam cheeky tu...so kemain seronoklah dia dapat duk umah, tengok transformer, master and alien utk kali ke 40 kali kot...

Ptgnye baru abahnye balik..bawak kupang 3 kilo..adus..demam2 tu dia teringin makan kupang pulak..kupang fresh ni..kat melaka murah..RM10 je utk 3 kilo tu...so saya pun buatlah kupang masak sweet sour gitu and masak creamy sauce utk anak2...habis jugaklah...gambar kupang ada ambik tapi kamera tinggal umah..

and saya pulak, kenapalah tekak time demam2 tu boleh terbayang2 nasi ambeng pasar malam dengkil..gara2 blog si catz lah ni..saya memang tak pahamlah org yg hilang selera ni sebab saya ni, tengoklah demam2 pun berselera jugak tu..

so petang tu, ajak jugak hubby temankan ke dengkil, gara2 nak cari nasi ambeng tu..tapi last-last bila dapat tu, takdelah makan banyak pun..kongsi dgn si kembar tu..tekak pun pahit lagi..tapi kemaruk aje tak hingat dunia..

hari ni masuk opis...banyaklah benda nak catch up ni...lunch break pun dlm opis aje...pening2...mulalah aku rasa nak demam balik ni..

4 comments:

Anonymous said...

dah check ke...demam biasa atau H1N1...atau...demam berisi?heheh

marie said...

demam biasa aje kot...yg pasti bukan demam berisi..tapi kalu berisi, syukran byk2...

amoi said...

get well soon

adie-ishmael said...

demam kalo lal makan cepat ler sembuhnya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...