Monday, September 6, 2010

Weekend yg penat

Pejam Celik-pejam Celik..dah penghujung Ramadhan dah kan...

and Ramadhan kali ni mmg terasa sibuknye...sebab setiap weekend ada ajelah programnye..menyebabkan projek popiah simpulku still tak berjalan2 lagi ni...

weekend ni yg paling super penatlah..

mlm sabtu...lepas terawih..temankan cik abang pi cat umah apartment tu sebab tenant baru dah ada.. Syukur, sebab tenant lama kuar 31 Ogos tu, terus dah ada tenant baru utk Sept ni tapi dia masuk lepas raya..so sempatlah kami pi cat and basuh umah dulu...

projek mengecat bermula jam 11 mlm..habis kul 4 pg..(tak habis lagi sebenarnye tapi dah tak larat dah..lagipun ada program hari ahad tu...)...sampai Nilai dah kul 5 pg gitu..terus sahur ajelah..

semalam pulak...pi Jalan TAR...aku pi dgn Nadia aje sebab cik abang nak kena sambung kerja mengecat tu..tapi tinggal sebilik aje lagi lah.. so dia pi dgn anak2 sebab mak budak ni sibuk jugak nak pi beli handbag kat Sogo kan..

and start dari kul 11 pagi, aku dah gigih kuar naik komuter ke Bank Negara...balik train kul 6.50 ptg..berbuka dlm komuter aje..

Hasil kegigihan aku menghimpit manusia yg giles ye ramai tu..dapatlah 2 handbag utk aku (1 tu more to dinner pouch aje) and 1 hand bag utk mak aku...kali ni harga handbag utk mak aku lagi mahal dr yg aku punya..takpelah, sebab aku berkenan sgt dah..

Dpt jugak baju melayu sepsg utk cik abang..cuma yg tak dpt ye, baju raya aku sebab body aku dah tak standard utk baju siap..hampeh...

ada lagi yg tak siap ni..kasut raya utk anak2...sampai sudah aku tak jumpa yg sesuai..ada yg aku berkenan tp harga dah RM100++ pulak..2 pasang tu aku kena beli...

Mlm ni rasa nak ajak cik abang pi Jusco sekali lagi tapi hari tu dah pi, takde yg aku berkenan pulak...

kalau aku beli aje sandal kulit pi sembahyang tu, sesuai tak?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...