Tuesday, December 28, 2010

Institut Perakaunan Negara, Sabak Bernam

(Ni aku nak buat n3 speacial utk SIL aku si Nadia yg akan pi berkursus di tempat ini awal tahun depan selama 3 minggu...)

walaupun tempat ini mmg jauhlah dr Putrajaya ni...2 jam lebih jugaklah drive..itu sebab org bawak..kalau aku yg bawak dgn kadar 80km/jam and campur tolak menyinggah selang 10 minit kan..haruslah dkt 4 jam jugak nak sampai tu...sebab banyak benda yg boleh di singgah..

aku ada ternampak 2 tempat jual Khat & Iklan...aku rasa yg khat tu mesti ukiran kayu huruf khat kan..mesti cantik tu...tapi sebab bukan aku yg drive, so tak sempat singgah...

ok...now nak cite pasal institut ni...sebab tempat jauh nun di hujung kampung..mcmlah yg aku dengar...asrama buruk lah..bilik air kongsi lah...makan kat dewan makan lah..ala2 kem BTN tu..

tapi bila dah sampai..mmg jauh panggang dari oven lah...bangunan baru tau...bilik asrama dah mcm bilik hotel 3 star tau...bilik tak nyah share tau....ada star movie tau...kafe yg selesa tau...and yg paling penting..suasana yg amat mengamankan minda dari keserabutan kerja ofis..

aku mmg suka sgt...pagi2 kabus aje gitu...

so kalau aku kena pi kursus kat sini lagi..memang aku nak pi lah...


gambar kelabu sbb pakai kamera tepon kamera...selesa kan..

peti ais satu pintu ye (cam INTAN KIARA)...bukan mini bar punya peti ais ye...so Nadia, hang boleh simpan segala stok cheese, ice cream, fruits and chocolate hang dlm ni..hang beli siap2 stok 3 minggu sebab kedai jauh..tapi ice cream, hang jangan risau sebab ada jual kat koop dia...

kerusi rehat..tak sempat pulak aku duduk kat kusi ni...


bilik air yg luas dgn water heater..tapi takdelah bath tub semua tu ye...sink pun simple aje tapi oklah...nasib baik ada air panas sebab mmg sejuk pagi2 tau...

Ok ye Nadia...cukuplah kot info untuk hang bertapa kat sana...kih!kih!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...