Wednesday, December 29, 2010

jom berangan jadi mermaid

ni gambar yg aku copy dari skyscrapercity.com..aku google and jumpa gambar ni..

ni adalah pusat maritim Putrajaya..betul2 depan Pullman Hotel and PICC...

aku dah lama dah sebenarnya nak belajar berenang tapi asyik ada hal ajelah...

tp sebab member kat opis ni dah ada 2 org yg join kelas renang kat situ..

maka aku pun berkobar baliklah semangat nak belajar berenang ni..

tapi aku tak register lagi..aku belajar free dulu dgn cik temah...

and last weekend, since cik abang kerja sabtu ahad...so aku and 2 boys tu pi lah ke sana...

suka depa walau pun kolam depa kecik aje..takde lah cendawan segala tu tapi tempat tak panas sebab berbumbung..

bayaran masuk rm5/person/sesi...org tak ramai sangat..tak sampai 10 org pun..

seronok jugak weh....

and yg lagi best tu (pada twin tu lah...) lepas berenang, boleh pi makan kat cafe kat bawah tu...pastu, aku ingat dah kenyang makan tu nak balik umah lah..tapi rupanye depa ajak masuk kolam lagi..so masuk semula ke kolam..pakai lah baju mandi yg basah2 tu...

ni keow tiow kerang yg aku order..sedap sebab banyak bahan and tauge pun banyak...tapi aku rasa cam seciput aje...cam tak cukup aje utk perut aku..almaklumlah tgh lapar kan..

fish n chip utk si twin tu...asal makan luar, mesti order benda alah ni...

muka budak kenyang...

panjang senyum hang ye...
"best aa kolam ni, lepas mandi..boleh makan kat sini..." kata hang...
(kata aku: yelah best kan...kalau tiap kali datang korang order menu ni, korang pecah tabung korang lah ye...botak mak cam ni...)

3 comments:

Lee said...

Hi Marie, wow! Love the dishes. And that pic of the building by the lake. Beautiful.
Here's wishing you and family a very happy new year.
Stay young and keep a song in your heart, Lee.

Lee said...

Hi Marie, love this place. I really miss that kueh teow kerang. Here hard to get that kerang.
Marie, boleh do one favour.
Can you re-post that kueh teow pic again, but full picture?
I would love to copy that pic.
Send me telegram if boleh.
Thank you.
Have fun, Lee.

marie said...

Lee...give me ur email address and ur home address lah..nnt baru boleh htr telegram...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...