Thursday, November 5, 2009

rezeki!rezeki!

bulan ni kan gaji lambat sgt..sebab bulan lepas gaji awal..actually, tarikh gaji sama aje..tapi bila dpt awal..cepatlah habisnye..

last week, terima surat dari LHDN...aku ingatkan ni aku tersalah buat income tax last year ke..yelah, pakai online ni..kot2 sangkut kat mana2 ke...

rupanye dia nak bagitau depa akan buat refund income tax aku tu dlm masa 2 weeks..


alih2 semalam..balik umah...ada surat dari LHDN..dlmnye ada cek utk aku..


syukur!syukur...adalah rezeki sikit, tak banyak pun..tapi still rezeki kan..


chuka sgt ni..tapi hari ni tak sempat lagi nak pi masuk bank..


apasalah depa tak debit terus dlm bank aku sedangkan aku dh pilih option tu masa isi borang dulu utk urusan refund ni...ke sebab amount ye cikit aje..kot beribu baru depa bank in terus kot..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...