Thursday, July 14, 2011

takde orang nak kasi kad ke?

aku baru baca blog si mimi tu..cite dia pi rumah jiran kahwin makan ayam golek...

dan..dan aku teringat kat kenduri kak Ha (PA boss besar) yg aku pi dulu..dia pun ada serve ayam golek..memang sedap..kalau boleh aku dan hubby aku mmg nak bertambah-tambah pinggan, tp sebab duduk semeja dgn boss aku kan..so agak-agaklah...terpaksalah kami sabarkan nafsu time tu..he he he..

dan skrg ni, tiba-tiba aku terasa nak makan nasi minyak orang kahwin...wehhhh..takde ke yg nak menjemput aku makan nasi minyak weeehhhh...staff aku sorang nak kahwin jugak ..tp lama lagi, akhir tahun ni....rumah aku sendiri pun dah lama tak makan nasi minyak...adik aku tu, bercinta dah ke main lama..tak bila nak ke pelaminnya...sabar ajelah...

ok..mana aku nak cari nasi minyak ni...

6 comments:

pizli.mw said...

Haah ye saya pun dah lama tak makan nasi minyak orang kawin.. kalau masak sendiri tak sama..

Anonymous said...

Marie,teringin jugak nak makan nasi minyak tapi lebih sedap kalau nasi minyak orang kawin betui tak?,jadi Uncle tanya lah kat Auntie,tak de ke sedara mara ke, orang ke nak kawin ni tengah gian nasi minyak jawap Auntie,tak yah susah2 pi kawin makan nasi minyak,ambil nasi baru masak panas2,gaul gan butter nah jadilah nasi berminyak pas tu kita duk kat kerusi macam pengantin jadi lah nasi minyak pinggan tin,ahahahahaha,apo nak di kato Uncle ingat auntie fikir uncle nak kawin kut hhehehhehehe.

Lee said...

Hi Marie, bila ladies ada napsu nak makan special dishes, or wanting to eat rojak ke masak asam pedas, maybe the doctor will be saying, "congratulations..."?
Ha ha.
About time to get another pair of twins, girls pulak.
Incidentally, how's the plants coming along? Anak ada water the plants?
Have a pleasant weekend....make sure tada garlic ke bawang scent after 6pm, ha ha ha.
Lee.

marie said...

pizli...skrg ni org kahwin jarang buat nasi minyak kan, banyak yg buat nasi beriani...tu yg jarang nak jumpa tu...rindu tul

marie said...

ha ha ha Uncle Al..baguslah auntie jawab macam tu, makan berdua tu atas pelamin..

ke uncle harap auntie jawab..'takpelah, I buatkan nasi minyak utk u kahwin..."...ha ha ha...tu kena jadi dlm mimpi ajelah...pastu tu, make sure muka saya pun masuk dlm mimpi tu ye...saya and auntie buh minyak masak sekuali dlm nasi..ha ha ha ...

I guess kalau my hubby tanya cam tu pun, mesti dia harap I jawab cam mimpi tu...kih kih kih...

marie said...

Lee...kalau i pregnant lagi kan...u will received my email right after I buat pregnancy test tau..sebab mmg dah lama tunggu dah....ha ha ha..i buat pulut kuning oooo..will telegram the picture for u jugak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...