Wednesday, December 3, 2008

I needs to pupu...

The scene..

Dinner time, I was feeding my twin...


Adam : Ibu, Adam nak pupu lah..(means he needs to go to toilet)


Ibu : Kejap lah Adam, 2 suap aje lagi nak habis ni..Ibu malas nak basuh tangan ni...


Adam : Ok..tapi t**k Adam nak kuar dah ni..


Ibu : Ok, Adam makan cepat-cepat...ni Ibu suap lagi ye...nanti dah habis suap ni, Adam pupu lah..


Adam :
(talking to himself) ohhh...t**k, t**k..jgnlah kuar lagi ye...t**k good kan..jap aje, Adam nak makan ni..

Ibu : ...... (apa den nak jawab ni)


Johan : Ibu, bontot adik tu tak good lah..masa makan, nak pupulah...bontot abang good, dia tak pupu pun masa makan..


Ibu : ...... (terguling dah I ketawa)


So ending ye, dua suapan terakhir tu I yang habiskan..terus basuh tangan n bawak si Adik ke toilet..


Sabar ajelah...

5 comments:

Ishan_Qureshi said...

Salam KAK MARY,

Hahaha...an amazing funny story:-) Ermmm,cud u pls bring to toilet...i wanna pupu also?!!!;-)

N.M.Ibrahim said...

alamak ishan..dah besor bebenor nak tolong teman kan ke toilet ni..

nanti u ada anak..mcm2lah dialog yg akan berlaku..

Tem said...

ahahhahahahah... kelaka giler!

Ishan_Qureshi said...

Salam KAK MARY,

Nak tunggu saya ada anak entah bila la..saya pun tak tau! Senang cite camni la...saya jadi anak akak la...hehehe:-) Psstt, akak nampak je fizikal saya ni besar...hakikatnya saya ni kecik lagi tau...selama-lamanya saya adalah ADIK KECIL korang sume;-)

N.M.Ibrahim said...

tem..mcm2 budak2 ni bila dah peatah bercakap ni...

ishan..step yg pertama, pi cari isteri cepat2..ok..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...