Monday, January 17, 2011

Ayam Dara sedang bergolek

ayam dara @ anak dara sedang bergolek..


kalau aku letak title anak dara sedang bergolek...mesti memberi harapan palsu kepada mana-mana reader yg google perkataan 'anak dara' kan..


so tak baik beri harapan palsu kan..so aku beri harapan ikhlas utk perut korang..


semalam aku mogok tak masuk dapur dari lunch sampai dinner...


sebab aku nak pi swimming pool tapi abahnye asyiklah tidur..dan tidur..dan tidur..


bila abahnye dah bangun..anak2 nye pulak, asyiklah..basikal..dan basikal...dan basikal...


maknye...muncung...dan muncung...dan muncung...punah harapan aku nak jadi mermaid semalam...


utk dinner...sebab nak kurangkan kepanjangan muncung si emak....kita bawak dia makan...



Nama kedai...Ayam Golek Dara
lokasi....jalan Nilai Lama-Labu..kedai tepi jalan je...dekat aje dgn pekan Nilai Lama...

ayam golek seekor...rm15..

menu cuma ayam golek, nasi lemak, sate dan ......

charkeow tiow...rm3.50 sepinggan..walaupun kaler tak memberangsangkan tapi rasa pedas,
memang kaw-kaw...I like...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...