Thursday, January 13, 2011

hari ni penat...

penat bukan kuar peluh..

penat bukan sebab perah otak...

penat sebab ........


mencari barang....

bosan kan...bila di cari, takde...

kalau tak dicari...menyeeepeee aje kat depan mata aku ni...

sudahnya....

lunch dgn nasi beriani dan durian cake...

hampeh....

9 comments:

heart tamimi said...

carik ap puan??kasot smlm xjmp ag ker?hohoho =)
sodap ea lunch arini..hihi

lien said...

memang mcm gtu selalu kan..
bila dicari tak jumpa, bila taknak cari ad lak kat depan mata..huhuh

p/s : nuym..nyumm..best nya cake durian..:)

marie said...

ooo...rupanye pujie pun ada blog ye..senyap aje tak bagitau saya ye...cantik blog pujie...

carik apa? carik yg boss pujie nak lah? pening tau...kalau cari kasut saya, tak jumpa pun tak pe sbb saya pakai je selipur jepun tu..kih!kih!...

marie said...

tu lah Lien...asal kita nak, mulalah dia menyorok...hampeh tul lah...

tapi cake durian mmg sedap..dptkan segera di SR ye sebab seasonal tu...kata deme lah...

heart tamimi said...

hahaha..puan,sy engat puan zila td..smlm dy caik kasot dy ilang haha..malu tol la..sori2..

o0oo caik yg boss pujie nk ea..hihi..sabar2, td an mase kte tgh caik file pas2 tbe2 dy masok tuh b'derau jantung sy taw..hoho..

marie said...

tu lah pujie...kantoi betullah...tp nasib baik dia tak marah kan sbb kita menyelongkar ada sebab...tu lagi besar punya boss, minta maa....betul tak...

heart tamimi said...

betul betul betul..huhu..
tuh r sebbaik xmrh kan..hari ni jgn penat2 ag ye hihi =)

Uncle Lee said...

Hi Marie, nasi briayni and durian cake?
Sedap ke begitu?
I love nasi briayni....as well nasi kunyit too.
If you make send telegram, ha ha.
Have a nice day and keep a song in your heart. Best regards, Lee.

marie said...

Lee...durian kek is for dessert...beriani yg I makan tu so-so ajelah...now, tengah crazy with beriani arab pulak...globalisasi kan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...