Monday, January 31, 2011

Pre Anniversary Dinner

Pung...pang..pung..pang....

sedar-sedar esok (1 Feb 2011) dah 8 tahun dah kita org kahwin...

kojap ajekan...bak kata aku, pejam-celik pejam-celik gaduh-gaduh...aik...8 tahun dah ye..

sebabkan aku aje yg cuti esok (hari wilayah) so kita orang buatlah pre-anniversary dinner..

kali ni dinner berempat...sebab nanti ada yg tak lalu makan pulak kat tak bawak keretapi segala ni..(aku lalu je makan...)

since yg twin tu suka sgt fish n chip..so makan kat Manhattan Fish Market...

dinner ni aku belanja....yelah, setahun sekali kan...

Johan dgn Chocolate shake nye...

"adik nak minum apa..ambik cam abang je lah.."

"tak nak...adik nak air kosong je...air abang tu ada gula..."

cheh...orang nak jadi perenang kan..mana boleh minum manis-manis ni..

sudahnye..tengok air abang dia..hah kau..tak mengamuk si abang tu...eheh! dia pulak yg sedut lebih-lebih kan..

ni yg aku order malam tu...giant pan...kongsi 4 orang...

banyak kau...mmg tak terhabis pun...slow-slow makan nak kasi habis semua....

ni starter...missisippi prawn ke apa ke..makan dgn roti tu buat cicah...

tu tepi tu..air kosong si Adam....

la...la...la....licin kau....tinggal mata udang je...

tapi tak kan abah dia nak terlepas begitu aje kan...hadiah aku mana kan...

tak kan aku dah bayar dinner, dia nak senyap-senyap aje perut kenyang kan..

lagipun ni kan tahun ke-8..(ada ong kan number 8 tu..)...

so..aku yg membuat tuntutan hadiah aku..kih!kih! sekali dlm 8 tahun kan nak dpt hadiah anniversary...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...