Tuesday, January 6, 2009

I am falling in love..again

Today, I browse the internet and found this..couldn't help but fall in love again..


If only I can have this is as my personal room ...

Beautiful or not..beautiful right..

11 comments:

Farina said...

aspalelah! I like. Hahahaha..but minus d pink la.yang color putih semua aku berkenan.

Ishan_Qureshi said...

Hah, fallin' in luv with whom?! :-)

N.M.Ibrahim said...

i love it, whole..mcm mana aku nak cat furniture jd putih ni..mau beli yg baru, takde ongkos pulak

N.M.Ibrahim said...

ishan...falling in love with the room lah...

Faina Arisya said...

cantik.. cantik sangat..

shazali said...

Puan Mary teringin nak jadi PINKarella ek? ;)

N.M.Ibrahim said...

faina...sakit dada i tengok bilik tu, bilalah nak dapat ye..

shah...nak jadi muda dah tak boleh, so minatlah kaler org muda2 ni...jiwa muda lagi kakak kau ni shah..

putera said...

mary....pink tu bukan nyer color org muda..........tapi color BABY laaaaa.........too sweet.....

N.M.Ibrahim said...

putera..kalau warna baby..lagi mudalah jiwa aku ni..hah!hah!

putera said...

ye lah tuuu...ko kan suka senyum selalu...memang muda sangat2....aku tgk ko muda sebaya jer anakanak ko tuuu tp versi girl laaa...

tapi bila di sisi hubby ko, nampak sangat ko tu 'sangat cantik'....

alerts said...

prada bags
prada wallets
prada bag
prada handbag
prada handbags

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...