Monday, May 16, 2011

korang nak dengar dinasour mengaum

 kat pusat sains negara..nak habis dah pameran dino alive ni...end of this month...so yg tak pi lagi tu, bolehlah pi....

 aku sajelah bawak twin tu ke sana...utk budak2 mmg bestlah sebab banyak mainan depa boleh main....sampai berpeluh-peluh..

tapi utk aku...mmg rasa cam nak mengaum jadi dinasour jugaklah...penat weehhh..mana nak tengok si adam..dpt tangkap si adam..hilang pulak si johan...penat wehhh...dahlah tak makan apa2 lagi ni..mmg rasa nak bertukar jadi dinasour jugaklah..pak kal lah banyak orang hari tu...dgn rombongan sekolah rendah..sekolah tadika...penuh...

 anak-anak aku ni mmg spesies tak reti berposing...tak reti nak senyum depan kamera...so takdelah aku berangan depa ni nak fotogenik or nak jadi model ke..jgn haraplah..kecuali model iklan asam boi..mungkin boleh lah kot...

 
dua-dua kalau suruh posing dpn kamera..ni lah gaya paling lawa depa boleh buat kot..sebab tu aku suka ambik gamabr kandid je..sebab bila suruh posing..boleh buat darah aku naik upstair tau...(nak-nak aku tengok anak2 orang lain, pandai aje senyum depan kamera...)

sekian dr Pusat Sains Negara...tiket dewasa rm10, kana-kanak rm5..

2 comments:

pizli said...

Wah seronoknya.. mesti budak2 suka..

marie said...

pizli..budak2 memang seronoklah..dok dlm tu sampai 3 jam pun tak pe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...