Tuesday, April 19, 2011

Baju baru...

dah hampir 8 tahun aku tak tukar-tukar sarung kusyen (bukan aku tak basuh ye...) kat kerusi opis aku ni...

aku beli kusyen ni dgn sarung tu masa baru-baru dpt kerja kat tpt skrg ni lah...kiranye umur dia seusia dgn tempoh perkhidmatan aku kat sini..

dari time aku mengandung dulu..dia lah yg aku peluk bila kepenatan...kdg-kdg dia jadi bantal kepala aku kalau aku ambik nap lunch hour masa aku pregnant dulu...

dah sampai koyak rabak dah aaa tpi aku bertambah sayang kat kusyen busyuk ni...

tapi hari ni...sebagai menghargai jasa dia kat aku..aku belikan baju baru..RM2 aje...opismate aku jual sarung kusyen homemade....

dan inilah dia dgn baju barunye...



cantik kan...

7 comments:

ctpujie said...

fuyoo da ada baju baru..hehe..sy taw sape yg jual..hihi =)

pizli.mw said...

Hahaha elokla dari yang dah lusuh tu hehe..

marie said...

heart tamimi: awak tak beli ke baju baru tu...banyak lagi pilihan tu...murah..murah pulak tu..

Pizli: tu lah dah lusuh tp kadang-kdg yg lusuh tu, yg sedap peluk tu..

Birdy Official said...

Thanks for adding my blog. I also added your blog to my favorite blog list. I suggest you to add a translation widget to your blog, for those who don't understand Malay.

Lee said...

Hi Marie, I couldn't help laughing at your 8 year old office cushion. Ha ha ha.
It is time to change.
And this new one...itu Thai silk ke? Looks Thai. Very nice, looks classy too.

Okay, now da comfortable can work better, ha ha.
Have a nice day.
Lee.

marie said...

hai birdy...thank you for dropping by at my blog...I will try to find the translation button somewhere..and need to tell you that I love all the picture in your blog..its all so beatiful...

marie said...

Lee..walau pun rupanye buruk Lee..tapi jiwanya cantik tau...peluk sedap tu..gebus aje..hahaha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...