Wednesday, April 27, 2011

cite si Adam lagi...

petang semalam, masa ambik twin tu dr rumah nanny depa...

Johan dah kelam kelibut cerita...

"Ibu...adik kena berdiri kat depan..sebab dia tak boleh duduk diam-diam"...

"Adik kena berdiri depan kelas ke..tu lah..apasal tak boleh duduk diam-diam..kacau orang yeh?..."

"mana ada diri depan kelas...diri depan perhimpunan pagi tu.." Johan cepat aje mereport...

hah...depan 1000 lebih students tu..pengsan jap aku...aku ni sejak tadika sampai la ni, tak pernah lah kena denda berdiri-diri ni...anak aku?????

sepanjang masa tu..yg buat salah...senyap aje...tunduk aje...

sakit jap dada aku semalam...and semalam, kenalah dia dengar ceramah tak berbayar aku kan..

2 comments:

pizli.mw said...

Dia buat apa pun? Hehehe..

marie said...

dia tak duduk diam time beratur perhimpunan pagi tu..dah kena tegur dgn pegawas..tapi lepas pegawas tu pergi, dia buat lagi..rasanye berborak dgn kawan dia lah tu..tak pun main tolak-tolak badan..sekali kena berdiri kat depan..dah tu, berdiri kat depan tu, dia boleh goyang-goyang badan lagi...sabar ajelah..dia ni manja tapi nakal..kuat merajuk pun dia jugak, kuat membodek pun dia jugak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...