Tuesday, March 8, 2011

Bye Bye Aiman...

Jumaat lepas (4.3.2011)...lepas balik kerja, bergegas ke KLIA...

hantar cousin aku yg akan fly ke Dundee...sambung belajar kat sana...

ok Aiman...belajar rajin-rajin ye...moga-moga nanti habis, bolehlah k.long jumpa Dr. Aiman mintak ubat kurus...kwang!kwang!kwang!....(tak kurus lagi ke aku time tu...)

and skrg aku kena start gigih mengumpul duit utk ke sana..tengok dia konvo..(macamlah adik aku yg nak konvo kan)...

hah!hah! bukan apa, aku kena tolong temankan makcik aku pi tengok anak dia konvo (ke nak pi shopping cik Ida..) ..kah!kah!...lagipun bila lagi nak dpt tempat tinggal free kan....


muka Cik Ida dah sememeh dah...ketawalah aku sbb tak kena batang hidung sendiri..takpe, dulu aku pun cam tu jugak...kira Aiman ni, kuat semangat lah sebab tak merebeh..aku dulu, sampai dlm kapal terbang dok menangis..poyo betullah..


wah..tebal betul aku kat tepi sekali tu ye...takpe..ni gambar "before" ye..

nantikan gambar "after" pulak...gigih ni makan chitosan...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...