Tuesday, March 29, 2011

tom yam..

ramai orang suka makan tomyam kan..

kat umah mak aku, kalau buat tomyam...akan diratah..tak jadi lauk..

tapi kat umah mak aku, jarang-jarang buat tomyam ni....

aku tak lah suka sgt tomyam...(opss..ada jugak makan yg aku tak suka rupanye..sebab aku rasa, aku ni..semua benda aku suka..)

suami aku pun tak suka sangat...

jadinye...selama aku berkahwin ni..dah 8 tahun lebih....

tomyam adalah lauk yang tak pernah aku masak....dan tak pernah kami order kalau makan luar...

saje je nak bagitau sebab ramai jugak yg hairan bila aku kata aku tak suka tomyam...

oh ye..adik aku ada kedai tomyam...orang kata tomyam dia sedap....marilah cuba...

6 comments:

heart tamimi said...

pelik la puan neh..tom yam sedappp sgt..mkn tomyam ngan nasik pastuh order telur dadar..nyummmyy! hihi

adk puan bkak kdai tomyam?kt mane kat mane kat mane?? huhu

marie said...

heart tamimi...mmg ramai yg suka tom yam ni sebab cukup rasa masam pedas semua tu tp..entahlah tekak saya ni..tapi suka asam tau

Che Mid said...

salam kenal, Saya pun sama macam Marie, tak minat sangat masam2 untuk makan dengan nasi..

marie said...

che mid..tu lah yg pelik tu sebab kalau asam-asam jeruk or kering tu..sukalah pulak..tang tomyam aje yg tak masuknye..

lien said...

kak..cuba rasa tomyam seafood kat puchong..sedap..mesti akak suka..heheh..

btw, kedai adik akak kat mana..bole jengah2 nanti

marie said...

lien..adik akak punya kedai tu kat dungun, depan pantai, tepi umah mak akak...kalau jalan-jalan ke dungun, trylah makan kat kedai dia..

and nanti kalau ke puchong..bolehlah try makan kat situ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...