Tuesday, March 29, 2011

dinner makanan bekfes

sejak dari kat opis, aku terasa-rasa sangat nak makan benda alah ni..

so dinner semalam, mmg sempoi...

buat benda alah ni...


...



...



...


....



lempeng atau nama mat saleh dia "pancake"...



lawan dgn scramble egg dan sambal paru....

patut aku nak buat sambal ikan bilis, tapi abahnye lambat noo balik umah semalam..penat aku nak tunggu ikan bilis yang aku pesan suruh dia beli..so buat ajelah yg mana ada kat umah..


kenyang jugak...syukur atas rezeki ini...Allahamdullilah...

2 comments:

pizli said...

Hahah sambal paru favourite saya tu.

marie said...

pizli...sedap jugak sesekali dinner simple cam ni kan...

sambal paru mmg sedap tp tak boleh buat selalu...u know kan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...