Tuesday, March 1, 2011

True Stories....

aku tengah ponin dgn bahasa yg hamba Allah ni guna dlm kertas dia..

so dlm aku dah jadi cikgu bahasa melayu ni..mengedit segala mak nenek tu..

maka aku take a break kejap....

ni aku nak cite pasa kisah benar..true story...

aku suka tengok filem true story...kat HBO pun selalu ada file true story..

yg terbaru ni Hachiko...the dog story..mmg menangislah tengok walau dah 3 kali aku khatam cite tu...

dan aku dah lama teringin nak kumpul DVD/CD filem-filem kisah benar ni...ala-ala nak buat cam library tu tp library CD/DVD..boleh...

nak-nak kalau pelakon nye adalah pelakon pujaan hatiku cam....


Denzel Washington..

Morgan Freeman ke....

Sydney Portier ke...

Samuel L. Jackson ke..

Queen Latifah ke...

waaahhhh!!! memang marveles gitu....

tapi setakat ni yg aku ada cumalah..Remember the Titan, The Pursuit of Happyness dan Blind Side..

kalau aku kumpul semua...mesti mahal jugak kan...

tapi berbaloi tak..mana tau boleh jadi koleksi utk anak cucu di masa depan..kah!kah! ( anak setahun jagung, dah verangan bercakap psl cucu ye aku ni...)

mesti anak cucu aku tau..wah moyang depa ni kuat tengok tv ye...kah!kah!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...